.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت نيمه شعبان

به مناسبت نیمه شعبان حضرت آیت‌ا... طبرسی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری و مهندس طاهائی، استاندار مازندران در پيامي مشترك اين خجسته ميلاد را گراميداشتند.

به گزارش شمال‌نيوز، متن پيام به شرح ذيل است:


شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) و ماه دعا وذکر، توجه و عبادت و استغفار است ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند.

نیمه‌ی ماه شعبان المعظم در گاه‌شمار هجری قمری مصادف است با طلوع خورشید درخشان جهان بشریت و مروارید فروزان اهل‌بیت عصمت و طهارت؛ میلاد ابرمردی که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند. بزرگ مردی که گام او زمین را برکت بخشید و خورشید وجود عالم‌تابش، پنهان و آشکار، هدایتگر قلب‏های عاشق و پاک شد. آخرین منجی که بنابر مشیت الهی از نظرها غایب گشت ولی جهان از وجود مبارکش بهره می‌برد، آن‌سان که از خورشید پشت ابر بهره‌مند می‌شود، او حجت خدا در عصر غیبت است و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود.

نصرت الهی پشتیبان اوست و جهان مسخر فرمانش خواهد شد. وقتی که آن حضرت با یاری پرودگار و دعای مومنان راستینش ظهور کند، با تشکیل حکومت واحد جهانی و نابودی قدرت‌های ستم، قانون و احکام خدا را به نحو کامل درجای جای گیتی اجرا و حاکم می‌کند و قسط و عدل گسترش می‌یابد.

ای دل بشارت می‌دهم //خوش روزگاری می‌رسد  /// یا درد و غم طی می‌شود //  یا شهریاری می‌رسد

ای منتظر غمگین مشو، //  قدری تحمل بیشتر گردی   /// به پا شد در افق،// گویا سواری می‌رسد

امروزه بیش از هر دوره‌ای، جهان تشنه معنویت و عدالت است و بشریت از هر زمان دیگر بیشتر مورد ظلم قرار گرفته و حقوق و کرامت وی پایمال شده و می‌شود. اکنون مستضعفان جهان تشنه ظهور منجی عالم بشریت و حکومتی فراگیر و عدالت گسترند تا بار دیگر رهبری جهان به دست بندگان صالح خداوند سپرده شود. لذا در عصر غیبت، شیعیان وظیفه دارند با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی او شوند و از پیشگاه حق تعالی آمدنش را طلب کنند.

این جانبان ضمن عرض تبریک و شادباش میلاد مسعود‌ یگانه‌ی‌ عالم‌ و آخرین‌ ذخیره‌ الهی‌ برای‌ نجات‌ انسان، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) به پیشگاه مقام عظمای ولایت و مردم شریف و ولایی مازندران، امیدواریم که به عنوان پیروان حضرت مهدی (عج) با خودسازی و بصیرت آماده ظهور آن امام همام باشیم و با بهره گیری از تعالم حیات بخش قرآن کریم و اصول غنی اسلام ناب محمدی(ص) دنیای ظلمانی را به گلستان عدالت و مهرورزی تبدیل نماییم و زمینه را برای ظهور فرزند دخت رسول خدا فراهم آوریم.

انشاالله این پرچم پر افتخار انقلاب اسلامی که براساس آموزه‌های وحی و فرهنگ مهدویت و با رهبری امام خمینی قدس‌سره در کشور عزیزمان به اهتزاز در آمد و با همت ایثارگران و ایمان مردم استوار گردید و توسط شاگرد برجسته امام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دام‌ظله ادامه یافت، هرچه زودتر به صاحب اصلی آن تحویل گردد. «آمین یا رب العالمین.»

نورالله طبرسي نماينده ولي‌فقيه و سيدعلي اكبر طاهايي استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.